© 2024 solvo B.V.

Dikker dan normaal.

Drie weken terug heeft mijn beste vriendin geslachtsgemeenschap gehad met haar vriend, met condoom. Zij is echter bang zwanger te zijn, omdat volgens haar, haar buik dikkerder is geworden? Zou dat een teken kunnen zijn van zwangerschap? Bij voorbaat dank!


Als ze het condoom goed gebruikt hebben en het is niet gescheurd,dan lijkt het me sterk dat ze zwanger is.Bovendien wordt je buik niet zo snel dikker. Rondom je menstruatie kan je buik ook wat dikker zijn of misschien is ze gewoon wat aangekomen?

label.Geplaatst op 2006-03-16 14:28:49


ja dat denk ik ook. je buik begint bij een zwangerschap pas te groeien rond de derde maand. ik denk niet dat ze zich zorgen hoeft te maken. groetjes

label.Geplaatst op 2006-03-16 17:58:34


Als zij zich heel onzeker voelt kan ze een zwangerschapstest kopen. Dit kan bij de drogist of apotheek.

label.Geplaatst op 2006-03-18 21:18:24

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren