© 2024 solvo B.V.

Dna test

hallo ik zou graag weten ,hoe je het makkelijkst een dna test laat doen en hoeveel het kost, wie weet zoiets?


Wat bedoel je precies met een DNA test?Wat wil je weten dan?

label.Geplaatst op 2006-11-18 22:17:40


ik kijk voor mijn dochter ik ga haar helpen, zij en haar exvriend hebben een een kind, maar nu gaan er erhalen ,dat het kind niet van hem zou zijn.Dus aan die kletspraat willen we een eind maken,voordat mijn kleindochter echt gaat begrijpen wat er aan de hand is , ze is nu 8 en al een wijsneus.maar het kost geloof ik iets van f600 euro,heb ik gelezen ergens.daarom vraag ik is er geen goedkopere manier.maar ik heb haar naar haar huis arts verwezen.

label.Geplaatst op 2006-11-19 10:48:59


Wat een vervelende toestand zeg.Hopelijk komt daar gauw een eind aan.Een DNA test zal idd best wel duur zijn,dat zal niet ergens anders goedkoper zijn.Bovendien moet je denk ik volgens de regels te werk gaan als alles rechtsgeldig moet zijn en als bewijs moet dienen. succes ermee

label.Geplaatst op 2006-11-19 10:59:11


Een goedkoop en betrouwbaar alternatief? Bezoek eens de website van Consanguinitas (http://www.consanguinitas.nl). Naast de vaderschapstest ook andere familierelaties mogelijk om te onderzoeken met nauwkeurige dna test.

label.Geplaatst op 2006-11-20 10:27:55


je kunt het ook aan je dokter vragen, en volgens mij kost dat best wel veel. maar zeker weten doe ik het niet.

label.Geplaatst op 2006-12-17 22:53:55

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren