© 2024 solvo B.V.

Doorbraakbloeding

ik weet niet echt waar in welke forum ik deze vraag moest stellen.... maar ik slik al een jaar de pil (mircogrynon 30 lichte pil) en 2 weken terug begon mijn stop week. Netjes gedaan, alles verliep zoals het hoorde te verlopen, ook gewoon weer netjes met de pil begonnen. 2 juni kreeg ik best pijn in mijn buik, een raar zwoel gevoel. Verder niet erbij stil gestaan wat het was en die zaterdagavond had ik donkere afscheiding, zowat tegen zwart aan. Wist niet wat het was en die avond begon ik ook te bloeden heel hevig! Die zondag ochtend stond ik al vroeg op en wou in bad gaan. Toen ik in bad stapte kwam er heel veel bloed uit, het bad was nog droog dus het kon niet meer lijken dan dat het was. Maar het leek wel of er een moord was gepleegd zo veel bloed was het. Uiteindelijk ben ik maandagavond naar de spoeddokter geweest die zei dan dat ik een doorbraakbloeding had. Maar kan ik nou ook zwanger zijn of kan het nog wat anders zijn?? Ik was zo overstuur dat ik niet verder heb gevraagd. Heb nu nog steeds erg veel buikpijn. Het vloeien is wel wat minder maar dat komt door de medicijnen cyklokapron tranexaminezuur 500 mg. Alvast bedankt gr

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren