© 2024 solvo B.V.

Duim uit kom...

ik heb vorige week zaterdagavond 28 mei mn duim uit de kom gehad. sindsdien doet mijn gewricht vreselijk zeer ik ben de maandag erop naar de huisarts geweest en die vertelde mij dat er een flinke bloeduitstorting zat. Naar mijn idee is die wel weg getrokken maar mijn duimgewricht is nog erg pijnlijk. hoe lang duurt dit grapje bij elkaar,blijft het lang pijnlijk of moet het over zijn met een paar weken?? xxx snoez


het is alweer een tijdje geleden;maar toch. Het kan een tijdje duren en het ligt eraan hoe vaak je de duim gebruikt. Soms wordt hij ingetaped nadat hij uit de kom is geweest om de spieren even rust te geven en dit niet te lang, want de spieren moeten niet slap worden. Mischien heb je er nu al geen last meer van.

label.Geplaatst op 2006-06-28 10:41:59

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren