© 2024 solvo B.V.

Duizeligheid

ik ben 28 juni geopereerd aan mijn neus. woensdag 30 juni zijn de tampons eruit gehaald? nu zijn we een week verder en ik ben nog steeds duizelig. wat kan ik hier aan doen? ook ben ik misselijk en heb ik last van mijn oren. loop al 21 jaar onder de kno arts? alle informatie is welkom?


misschien dat een bezoekje aan de huisarts het beste is. sterkte

label.Geplaatst op 2004-07-10 17:33:42


Het is het meest waarschijnlijk dat dit effecten zijn van de operatie. Die misselijkheid en duizeligheid kunnen daarmee wel verklaard worden. Ook de oorpijn. Vanuit de neus loopt de buis van eustachius naar het middenoor. Na een neusoperatie kunnen daar best wat problemen mee zijn. Hoe dan ook, denk ik dat het toch even handig is om naar de huisarts (of kno-arts) te gaan, zoals ook "yvonne" al adequaat opmerkte.

label.Geplaatst op 2004-07-11 09:23:09


ik heb vooral links veel last nu begint ook de rechterkant. ik hoor heel erg slecht. ik heb een afwijking aan de buis van eugstagius.

label.Geplaatst op 2004-07-11 14:57:06

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren