© 2024 solvo B.V.

Duizligheid gevoel van flauw vallen

Hoi hoi allen... ik hen sins vorgjaar last van duizelijkheid. net of je gaat flauw vallen, ben erg moe. ik kan de heledag wel slapen.en als ik me inspan woord het erge ik heb ook last van een op gezwollebuik. en begin tezweten,me buik is dan ook op gezwollen,en voel me erg onzeker op me benen.ik ben hier wel mee naar de dokter geweest, eerst was het stress,toen dacht hij aan suikers wat wel iets tehoog was maar niet ernstig. ben ook getest op hepatietus heb wat bloed testen gedaan zelfs een viso therapie gehad voor me ademing haling hij dacht ook aan hiepervintilatie.maar dat heeft niets geholpen. wie kan me raat geven!! heb ik misschien toch iets met me suikers.ik weet het niet meer, ik kom bijna niet meer buiten omdat ik bang ben om flauw tevallen en zeker als ik alleen ben is dat erg lastig.ben 28 en voel hier door erg eenzaam zo. lijkt dat niemand mij snapt.vandaar dat ik hier me verhaal kwijt wil. en misschien herkent iemand dit.. al vast bedank voor de moeite ik hoor het graag wat ik nu moet gaan doen vriendelijke groet maaike28


Maaike ik hoop dat dit bericht te laat komt, maar als dat niet zo is dan wil ik je vertellen dat ik dit al jaren heb en ermee moet leren leven volgens de artsen behalve de Orthomanopulator, dat is een arts die je wervels recht zet en dat werkt bij mij perfect! Degene die ik ken en ook vertrouwen in heb is Dr Keizer in Lelystad

label.Geplaatst op 2006-07-23 16:26:29

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren