© 2024 solvo B.V.

Ecolamp

Via mijn verzekering bestaat de mogelijkheid met korting een lamp aan te schaffen die het RNA en DNA van de bacterien onschadelijk maakt en ziektes worden voorkomen. Mijn vraag is of deze lamp ook geschikt is vioor CARA patienten.Mijn zoon heeft het thuis regelmatig benauwd. Alvast dank voor de reacties.


Kijk eens op Google wie deze lampen maakt en/of verkoop en vraag daar informatie aan.

label.Geplaatst op 2007-10-03 20:07:20


Bedankt voor je reactie. Je suggestie zal ik zeker opvolgen. Maar ik was ook benieuwd naar gebruikers ervaringen.

label.Geplaatst op 2007-10-05 08:36:50


Hoi, Ik en mijn twee zoons hebben astma. Op onze slaapkamer en woonkamer hebben we de Ecolamp staan. (hij past wel niet zo goed in het interieur) Als ik ben vergeten de Ecolamp aan te zetten in de slaapkamer dan merken we dat wel.. Scheelt echt. Je moet wel 2 keer per jaar filter en 1 keer per jaar lamp vervangen, maar dat kost paar minuten werk en kost 50 euro, maar dat heb ik er wel voor over

label.Geplaatst op 2011-07-28 11:32:48

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren