© 2024 solvo B.V.

Eindscriptie

Heej ben ik weer, Ik kan mijn scriptie over abstinerend beleid niet doen omdat dit te moeilijk is en er bijna geen info over te vinden is! erg jammer. Heb dus een nieuwe onderwerp moeten kiezen. Dus mijn nieuwe onderwerp is.. decubituspreventie in alg. ziekenhuis.. Tips en informatie over dit onderwerp is van harte welkom!! Groetjes Priscilla


Hoi Priscilla, De eerste keer dat ik twee weken in het ziekenhuis lag had ik ook last van decubitus. De tweede keer vitamines geslikt om huidfunctie te verbeteren, verder eigen kussenslopen gebruikt en wat zachts onder mijn ellebogen gelegd. Ook heb ik een speciaal bed gekregen. Decubitus is ontzettend pijnlijk en ik had er veel voor over om dit te voorkomen, als je je hier van bewust bent wil je er zelf ook rekening mee houden om regelmatig te gaan verliggen, natuurlijk is niet iedereen hiertoe in staat. Meer vragen? stel deze gerust. Succes en hartelijke groeten! Nog een idee voor een onderwerp; Bejegening of Hoe bereiden we kankerpatienten voor op de tijd na alle behandelingen. Uit ervaring- het vechten tegen deze ziekte is soms minder zwaar dan de geestelijke genezing.

label.Geplaatst op 2005-12-08 11:53:01


hoi met apdeheus@quicknet.nl nou ik heb jou vraag bekeken maar ik heb heel wat gevonden voor jou als je nu even naar www.google.nl gaat en je zet in het vakje even decubituspreventie en dan in rondje drukken nederlandstalig dan kan je je uitleven met een hoop gegevens als dat niet genoeg is kan ik verder zoeken

label.Geplaatst op 2005-12-13 23:09:58


Zie eens op www.gezondheid.be,www.decubitus.be Veel succes

label.Geplaatst op 2005-12-09 11:37:27

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren