© 2024 solvo B.V.

Eindwerk seksualiteit

Hallo iedereen, Ik ben een student laatstejaar verpleegkunde. Ik maak een eindwerk rond seksualiteitsproblemen na een mastectomie (borstamputatie). In mijn eindwerk is het de bedoeling om in een praktisch gedeelte een patient op te volgen. Ik moet dan de theorie die ik heb gevonden vergelijken met de praktijk. Omdat ik geen stage meer heb waar ik nog iemand kan ontmoeten die een borstamputatie heeft gehad zit ik wat in de problemen. Daarom vroeg ik me af of er soms iemand van jullie bereid is om enkele vragen te beantwoorden. Ik zou vragen stellen rond: hoe de seksualiteit veranderd is en ook hoe de verpleegkundigen er mee omgingen. Het is volledig anoniem. Het is misschien een kans de verpeegkundige aanpak te verbeteren? Iemand geinteresseerd?

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren