© 2024 solvo B.V.

Enquete ervaringen (leerling)begeleiding

We zijn met onze eindproeve bezig die we houden over leerlingbegeleiding. Op dit moment zijn we bezig met een enqute waarin gevraagd wordt naar de ervaringen van het leerling zijn. Voor gediplomeerd verpleegkundigen hebben we een andere enquete met daarin vragen over de ervaringen van het begeleid worden als leerling en hoe je nu de werkbegeleiding toepast. Van ons wordt verwacht dat we deze enquete in verschillende ziekenhuizen houden. Nu is het probleem dat we allebei in het zelfde ziekenhuis werken dus we de gegevens maar uit één ziekenhuis kunnen peilen. De vraag is of er misschien van jullie zijn die ook deze enquete willen invullen. Zo ja, stuur me dat even een mailtje. Via dit forum of naar corina@flakkee.net. Dan stuur ik deze per e-mail op. Deze kan dan ingevuld weer per e-mail weer teruggestuurd worden. Zet er wel bij of je nog leerling bent of verpleegkundige. Als je het leuk vindt om de uitslag van het \'onderzoek\' toegestuurd te krijgen, laat het dan even weten! Alvast bedankt!! Groetjes Corina


Stuur maar naar bschrauwen@hotmail.com . . . Ik ben een gediplomeerd verpleegkundige aan het Albert Schweitzer Ziekenhuis . . . Groetjes Bjorn

label.Geplaatst op 2006-08-23 03:19:46

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren