© 2024 solvo B.V.

Enquete euthanasie voor scriptie

hallo mensen!! voor mijn scriptie over euthanasie heb ik een enquete gemaakt, zou het erg leuk vinden als mensen deze in zouden willen vullen voor mij. je hoeft niet persee verpleegkundige te zijn, reacties van mensen die hun mening kwijt willen, mensen die te maken hebben gehad met euthanasie...alles is erg welkom!!! je kunt het naar mijn mail sturen: MiszPiggiej@hotmail.com ENQUETE EUTHANASIE 1: In wat voor functie bent u werkzaam? 2: Wat is uw leeftijd? 3: Hoe denkt u zelf over euthanasie? 4: Heeft u wel eens enige vorm van euthanasie meegemaakt? 5: Wat zou u doen als een patiënt bij u kwam met een euthanasievraag? 6: Zou u uw medewerking verlenen aan een patiënt met een euthanasievraag? 7: Welke problemen bent u tegengekomen mbt euthanasie? 8: Wat vindt u van de euthanasiewetgeving? 9: Op welke manier zou u betrokken zijn bij een patiënt met een euthanasiewens? 10: In hoeverre zou u meewerken bij de euthanasie? (alleen begeleiding of tot het werkelijke stervensmoment?) Alvast heel erg bedankt voor de moeite!!! groetjes bianca


hallo!!! heb wel wat reacties gekregen, maar helaas nog niet genoeg... zouden jullie alsjeblieft mijn enquete in willen vullen? mijn mail is: MiszPiggiej@hotmail.com groetjes, wanhopig studentje

label.Geplaatst op 2004-01-22 13:08:06


Hoi hoi, Ik heb hem net naar je verzonden. Succes ermee! Groetjes

label.Geplaatst op 2004-01-30 00:26:10


ik heb het ook naar je gestuurd! succes ermee

label.Geplaatst op 2004-02-11 16:04:37


heb je een mail gestuurd met de antwoorden. Succes en Groetjes Norah

label.Geplaatst op 2004-01-20 21:59:00


heb nog niks van jullie beide gekregen :S dus hier nog eens mijn mailadres MiszPiggiej@hotmail.com maar in iedergeval alvast bedankt!! groetjes bianca

label.Geplaatst op 2004-01-21 13:20:37


Hoi, Ik heb je een mailtje gestuurd!

label.Geplaatst op 2004-01-24 12:01:43


1.) 3 de jaars studente doktersassistent 2.) 19 jaar 3.) Ik vind dat als de situatie van de patiënt dusdanig ernstig is en belastend, dat dit absoluut moet kunnen. Zodat ook deze mensen (denk aan kankerpatiënten die opgegeven zijn) waardig en op een menselijke manier kunnen sterven. 4.) Nee 5.) In mijn vakgebied zal ik de patiënt doorverwijzen naar de huisarts. Ik zal voor hem of haar zo spoedig mogelijk een afspraak maken en er eventueel meer tijd voor uittrekken. Dit komt overigens bijna nooit in de huisartsenpraktijk voor. 6.) Ja, absoluut. Ik vind het goed dat dit in Nederland mogelijk is. 7.) Ik heb er nog nooit in mijn directe omgeving mee te maken gehad. 8.) Zoals eerder gezegd vind ik het goed dat deze er is. 9.) Ik zal de wens van de patiënt aanhoren en hem verder verwijzen naar de huisarts. 10.) Deze vraag is niet van toepassing voor mij. Hoogstens kan ik alleen een luistend oor zijn als de patiënt daar behoefte aan heeft. Verder zal ik er niet bij betrokken worden. Succes verder met je scriptie

label.Geplaatst op 2004-02-12 21:24:22


hallo!! dank je voor je reactie, maar heb alleen nog niets binnen op mijn mail.. misschien foutje in adres? de M en de P zijn hoofdletters, daar schijnt het nog wel eens fout te gaan.. groetjes bianca

label.Geplaatst op 2004-01-20 22:17:06


Hoi Bianca, ook ik heb via je mail een antwoord gestuurd. Vanaf sangana@chello.nl. Heb je die ook niet gekregen?? Ik heb je adres zo overgenomen, en ik heb niets terug gehad. Maar hotmail wil nog wel eens duren voordat je mail ontvangt. Ik lees wel van je als je niets of wel wat ontvangen hebt. Groetjes Caressa

label.Geplaatst op 2004-01-21 11:36:55

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren