© 2024 solvo B.V.

Enquete

Graag jullie aandacht s.v.p. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om de volgende enquete in te vullen. (zijn maar 14 meerkeuze vragen dus +/- 3 minuten) hier de link: http://verpleegonderzoek.tk Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Rob ps. eventuele reacties hier ook welkom.


ik heb aan het onderzoek mee gedaan en ik vind het goed dat er zoeen onderzoek is. 10 punten mensen. groetjes Dimitri

label.Geplaatst op 2005-03-09 15:02:38


Heb \'m net ingevuld, ben benieuwd naar de uiteindelijke uitkomst ervan. Ik ben momenteel ook aan het afstuderen en kan deze info misschien ook toepassen ( niet voor een soortgelijk onderzoek trouwens.) Omdat ik ook een online-enquête wil uitvoeren, zou ik graag willen weten welk programma jullie daarvoor hebben gebruikt. Mijn e-mailadres is jw2460@yahoo.com. Succes met de opdracht en de verdere uitvoer ervan, Joost

label.Geplaatst op 2005-03-14 21:39:39

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren