© 2024 solvo B.V.

Enzymen ????

mijn schoonmoeder ligt al ruim een week in kroatie in t ziekenhuis, onder erbarmelijke toestanden. ze weten niet precies wat ze heeft, maar ze praten over enzymen die zo gevaarlijk hoog zijn, dat ze absoluut niet vervoerd mag worden. er is een tolk aanwezig van de anwb, maar die wordt ook niet veel wijzer. wie o wie kan mij helpen, om haar zo snel mogelijk naar nederland te krijgen??? het lijkt wel of je naar een oorlogsfilm zit te kijken.


Op basis van deze informatie kan ik echt niets zeggen. Vraag aan de artsen of ze (netjes) opschrijven wat er precies aan de hand is. Welke enzymen zijn dan verhoogd?? Laat ze dat dan opschrijven. Inventariseer ook wat de klachten van je schoonmoeder zijn. Dan kan je al een stuk verder komen met wat er precies aan de hand is. Of ze naar Nederland vervoerd kan worden, weet ik natuurlijk niet op basis van deze informatie.

label.Geplaatst op 2005-11-01 23:59:45

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren