© 2024 solvo B.V.

Ernstige bronchitus even spoed vraagje

Gisterenavond ben ik naar de SMASH geweest omdatik t erg benauwd had en hoesten. Ik kreeg een kuur mee 7 dagen avelox 400 5 dagen prednison 30 en een inhaleerder.. De arts zei, er moet morgen verbetering inzitten anders dan ga je weer naar de huisarts. Ik voel me niet beter.. Ik tril over heel mijn lichaam.. Hoe kan dat? En als ik hoest, komt er geen slijm mee naar boven.. dat zit heel diep onderin.. soms hoest ik een korreltje geel op. Wat kan ik nu doen? Groetjes Emmy


Heel Simpel naar de huisarts terug gaan

label.Geplaatst op 2006-10-03 12:40:37


Dank je wel Remco.. Ik moest even lachen.. Mijn huisarts zit nl alleen smorgens. ik wilde eigenlijk weten, duurt t lang voordat de kuur aanslaat of is t normaal dat je na 1 dag weer koorts krijgt. aangezien de huisarts nu geen praktijk heeft, kan ik er niet naartoe.. dus dan weer naar Smash Groetjes Emmy

label.Geplaatst op 2006-10-03 14:26:47


Hoi, Een kuur slaat binnen 24 tot 48 uur aan. Zoals de andere arts al aan gaf binnen 1 dag moet je opknappen zo niet terug gaan. Vandaar dat ik zeg terug gaan. Je hebt overigens ook een hoop klachten er bij dus kan geen kwaad. dus dan morgen maar naar husiarts

label.Geplaatst op 2006-10-03 15:19:07


Dank je wel voor je snelle reactie en bericht. ik ga als t morgenochtend niet over is, gelijk een afspraak maken. Ik ben bang dat ik voor niks ga.. Mijn eigen huisarts is echt zwaar TEGEN antibiotica.. Dus even afwachten.. Bedankt Remco

label.Geplaatst op 2006-10-03 18:17:46

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren