© 2024 solvo B.V.

Ervaringen solliciteren leerplaats operatieassistent

He, Ik zit nu in het vierde jaar van de opleiding tot verpleegkundige (niveau 4). Na mijn diploma behaald te hebben wil ik graag verder studeren voor operatie-assistent (werken en leren). Ik vind het allemaal erg onduidelijk hoe ik dit moet aanpakken. Bijvoorbeeld of je eerst moet solliciteren bij een ziekenhuis of je dit moet regelen via een school. Wat moet er allemaal in de sollicitatie brief staan? Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen. Groetjes Hilde Lubbers

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren