© 2024 solvo B.V.

Fenomeen van raynaud

Ik heb op het moment nogal veel last van het fenomeen van Raynaud ( door de kou waarschijnlijk). Mijn vingers zijn op het moment verhard, en ik weet dat het volgende stadium openspringen van mijn vingers is. Dit zou ik graag willen voorkomen maar ik weet niet goed hoe. Heeft iemand tips voor mij? Handschoenen helpen niet voldoende.

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren