© 2024 solvo B.V.

Fistel

Wie kan mij helpen? Mijn vader is 81 jaar en sinds een 2 tal jaar geplaagd door een fistel. Hij is al twee keer geopereerd maar nog geen resultaat. Twee keer heeft de dokter geprobeerd de fistel operatief te verwijderen langs twee ingangswegen (aan de rugzijde). Telkens zonder resultaat. Vandaag is mijn vader op consultatie geweest en zegt de arts dat de fistel niet operabel is. Hij zou moeten opereren langs de voorkant en dat vindt hij te gevaarlijk (onmiddellijke nabijheid van darmen en urineblaas). De dokter zegt dat mijn vader die operatie niet zou overleven. Is er echt niets dat helpt zonder opereren? Is er iets dat wat verlichting kan brengen? Alle raad is welkom...

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren