© 2024 solvo B.V.

Fistel? Abces?

Een jaar geleden is er bij mij een abces opengesneden bij mijn staartbotje, daarna heb ik soms nog pijn gehad op precies dezelfde plek, maar na een paar dagen ging het meestal weer weg om na een paar maanden weer terug te komen. Nu heb ik ontdekt, dat als ik op die pijnlijke plek iets boven mijn staartbotje druk, dat er vocht uit een klein gaat 5 cm onder mijn staartbotje vocht komt, met dat vocht kwam ook een aantal haren eruit. Een dag erna was de pijn weg en de kleine zwelling bij mijn staartbotje weg. Is dit nu een abces of fistel of gewoon ingegroeide haren? Bedankt voor de moeite!


beste Gabriel ik ben geen arts, maar zelf had ik ook last van een fistel en wat jij omschrijft is precies hetzelfde waar ik ook last van had.Bij mij is de fistel operatief verwijdert maar het is een zeer hartnekkig iets. Totaal ben ik er zeven keer van geopereerd, de laatste keer met succes in een academisch ziekenhuis. Veel sterkte ermee.

label.Geplaatst op 2004-08-05 13:49:48

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren