© 2024 solvo B.V.

Flauwvallen van koffie??

ik ben een vrouw van 51 jaar, elke week ga ik even koffiedrinken bij de buurvrouw. Vorige week dronk ik 2 grote mokken koffie (we lusten graag koffie) in een half uur tijd. Na de tweede mok werd ik ineens helemaal eng, dacht dat ik flauwviel. Twee dagen daarvoor had ik bloedplasma gegeven, wat ik overigens al lang doe en nog nooit had ik daar last van, maar ik weet dat dat wel kan, flauwvallen is hierbij niet vreemd. De hele verdere week had ik nergens last, ik heb er verder ook niet meer aan gedacht. Vanmorgen zat ik weer bij de buurvrouw op de koffie, we zaten gezellig te kletsen en opeens voelde ik me weer niet goed toen ik aan de tweede mok bezig was. Ik heb de koffie laten staan en ben naar huis gegaan. Nu denk ik dat het in de cafeine zit, thuis drink ik altijd cafeinevrije koffie, maar de buurvrouw niet, daarbij zet ze ook altijd sterkere koffie dan ik. Heb iemand hier wel eens van gehoord dat je flauw kunt vallen van koffiedrinken, voor de rest kan ik geen reden bedenken. Ik ben benieuwd naar een reactie.


beste Niza ik heb nog nooit gehoord van flauwvallen van koffie,maar ik zelf drink al heel lang geen koffie meer, omdat ik er heel gejaagd door word, en er van begin te bibberen,dus je weet maar nooit misschien toch een verkeerde reactie? groeten Issabella

label.Geplaatst op 2004-10-05 22:54:09

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren