© 2024 solvo B.V.

Foto\'s

Dit moet ik toch echt even melden: Bel ik de huisarts voor de uitslag van mijn foto\'s van mijn rug krijg ik te horen dat het nog een paar dagen kan duren voor dat de uitslag er is omdat er mensen op vakantie zijn , natuurlijk is op vakantie gaan heel normaal dat is goed te begrijpen maar waar moet dat toch heen omdat er al tekorten zijn in de zorg en nu is er gewoon niemand om de fotos te bekijken!! Het moet niet gekker worden


Ja dat is idd heel vervelend,maar zo werkt het wel.Niet alleen in ziekenhuizen hoor,ook als je je fiets wil laten maken in de vakantietijd.Minder mensen die hetzelfde werk moeten doen betekend wachten ...En wachten duurt altijd lang,zeker als je op een uitslag zit te wachten..succes ermee

label.Geplaatst op 2006-09-26 16:36:29

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren