© 2024 solvo B.V.

Fysio bij thoracic outlet syndroom

Hallo, Weet iemand toevallig wat er voor fysiotherapie gegeven wordt bij het thoracic outlet syndroom? ik kan namelijk nergens vinden wat voor behandeling dat nou precies is of wat de bedoeling ervan is. Bedankt alvast voor het antwoorden..


Hallo jongske Ik zag je vraag hier die je al een tijd geleden hebt gesteld, ik heb hetzelfde probleem als jij, het enige wat ik op dit moment doe is mensendieck, als je dit volhoudt en het echt dagelijks zelf doet, kun je weer spiermassa kweken en dan met lichte aangepaste fitnes beginnen. Ik hoop dat je inmiddels zelf ook al iets hebt gevonden en anders hoop ik je hiermee op de juiste weg te hebben geholpen. groetjes louisa

label.Geplaatst op 2006-02-23 10:11:59

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren