© 2024 solvo B.V.

Ganglion

Heej, ik heb al 2 jaar een ganglion aan mijn linker pols. Ben nu 2 keer geopereerd en er is niet echt iets verbeterd. Mijn chirurg weet niet meer wat er mee te doen en daarom moet ik nu naar een orthopeed, ben ik afwachting wat hij voorsteld. Heeft iemand dit ook en zo ja kun je me dan vertellen hoe het bij jou ging. Ik hoor ook vaak dat spalken/gipsen voor een tijd rust helpt...klopt dat?? Vr. gr.


Hallo Cali, Ik heb mij sinds kort aangemeld voor deze site, en wil graag op jouw vraag antwoord geven. Mijn man heeft al zeker 20 jaar met tussenpozen last van Ganglion. Inmiddels is hij aan beide polsen zeker 5 keer geopereerd. Delaatste keer was in november vorig jaar aan rechterpols zowel buitenkant pols als binnenkant pols. Door de pols zeker een week of 6 te ontzien geneest het wel. Spalkem of gipsen zal niet helpen, omdat een ganglion niets meer is dan een soort \"beschadiging\" van de pols waarin vocht zich ophoopt. Deze wordt chirurgisch verwijderd/schoongemaakt

label.Geplaatst op 2004-07-24 15:01:51

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren