© 2024 solvo B.V.

Gebarsten handen en voeten

Hoi, Ik heb vooral als het weer koud wordt heel erg veel last van gescheurde vingers en voeten. Overal in mijn voeten komen scheuren. Het is zo erg dat ik er nauwelijks op kan lopen. Ik dacht zelf aan wintertenen en handen maar volgens mijn pedicure is het een of andere ziekte. Heeft iemand enig idee welke ziekte zodat ik het op kan zoeken? Ik smeer mijn voeten altijd in maar het helpt niets. Het scheurt van de een op het andere moment open en begint te bloeden. Ik kan er soms niet van slapen (van de pijn). Mijn vingers scheuren vooral open in de hoekjes van mijn nagels. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Heeft iemand enig idee? Het begint meestal al in de herfst en stopt ergens eind van de lente geloof ik. Bedankt voor je reactie alvast.


Gelijk naar je huisarts als ik jou was.

label.Geplaatst op 2005-12-30 13:27:12


Misschien is het het syndroom/de ziekte van Raynaud.....

label.Geplaatst op 2005-12-30 21:05:36

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren