© 2024 solvo B.V.

Gelijmde Hoofdwond

Hallo, Heeft er iemand ervaring met een gelijmde hoofdwond?? Veertien dagen geleden heb ik een behoorlijke smak gemaakt. En heb ik een hoofdwond opgelopen deze is niet gehecht maar geplakt. Maar nu krijg ik de lijm die er gebruikt is niet af en zit er een ontsteking onder, daar heb ik dus antibiotica voor gekregen. De huisarts zegt dat het ervan zelf af gaat maar het is verschrikkelijk irritant en jeukt ontzettend. Ik hoop dat iemand mij kan helpen vast bedankt, Reentje


De jeuk komt waarschijnlijk van de ontsteking dan wel niet van het genezingsproces. En wacht gewoon nog een weekje om te zien of de lijmresten van zelf los laten ja of te nee. Zo ja dan is het prima, zo niet dan bel je de huisarts weer.

label.Geplaatst op 2006-04-24 15:05:19


Bedankt A'tje ik wacht nog een weekje en dan zien we wel verder

label.Geplaatst op 2006-04-24 15:52:03


Meeste mensen vergeten dat een goed genezingproces ergens tussen de 3 tot 6 weken ligt.

label.Geplaatst op 2006-04-25 07:54:22


Ja je hebt gelijk ik ben een beetje ongeduldig, het zal ook wel goed komen daar was ik niet bang voor. Maar ik dacht normaal met hechten is het binnen 14 dagen wel over dus zal dit nog sneller gaan nee dus! Maar weer bedankt.

label.Geplaatst op 2006-04-25 09:05:00

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren