© 2024 solvo B.V.

Gewichtstoename door stoppen met roken

Ik ben het absoluut oneens met bovengenoemde stelling. Zelf ben ik tweemaal gestopt met roken en ben ABSOLUUT niet gaan snoepen of meer /anders gaan eten en toch ben ik aangekomen. De eerste keer 14 kg, de tweede keer 8 kg. Ik ben zelfs meer gaan bewegen ( hometrainer, 50 minuten per dag op zwaar verzet !! Wandelen : elke dag 5 km.) omdat ik deze stelling vaker had gehoord. En ja, ik wil nu weer echt gaan stoppen, maar ben bang dat er weer eens 10 of meer kg. bij zullen komen ( en het heeft me jaaaren gekost om bovengenoemde kilo\'s kwijt te raken, alleen door NOG minder te gaan eten !!).


hallo als je eenmaal rookt 10 sigraten per dag dan raak je verslaaft en je bent gewendt als je stopt met rokken weetje wat in jou lichaam gebeurt je buik denkt HU vandaag heb ik geen sigrate binen gekregen en je buik gaat dikker worden want het is ok komen door als je net heb ge eten hebt en je draagt een strakbroek en je maag weet niet waar die eten heen moet en dat eten wor Vet van daar kom je aan. je kan me altijd mail : jaez_ghiai@hotmail.com met vriedelijke groeten van: DR.Jaez

label.Geplaatst op 2007-04-17 00:48:32

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren