© 2024 solvo B.V.

Gezocht: apparaatje voor aderlaten thuis

Op pagina http://www.mc2world.org/aderlaten/ is te lezen dat aderlaten erg aantrekkelijk is. In juli heb ik dit laten doen bij een alternatieve arts. Maar ik zou dat nu liever gewoon thuis willen doen. Mijn vraag is nu “wie weet een leverancier die een apparaatje verkoopt waarmee dat gemakkelijk thuis gedaan kan worden”. Een essentieel onderdeel in dat apparaatje zal een vacuüm pompje zijn, omdat het zonder vacuüm niet lukt. Bij voorbaat dank voor uw antwoord. Wim Vogelaar.


En wat voor nut heeft adderlaten?

label.Geplaatst op 2006-08-28 08:20:47


Op deze manier gaan we weer ver terug in de tijd,aderlaten deden ze vroeger te pas en te onpas .Het is niet voor niets dat dit bijna niet meer gebeurd.Soms is het nodig bij bepaalde ziektebeelden ,maar altijd onder begeleiding van een arts en niet zomaar zelf of bij een of andere alternatieve "genezer". Wees verstandig en laat het hierbij!

label.Geplaatst op 2006-08-28 12:34:14


Hallo Wim, Een vorm van aderlaten zou mijns inziens ook kunnen zijn, dat je tenminste twee keer per jaar bloed geeft bij de bloedbank. Je bloed wordt onderzocht, of het geschikt is om andere mensen daarmee te kunnen helpen, en zo snijdt het mes aan twee kanten. Succes ermee, groetjes, tropical.

label.Geplaatst op 2006-08-28 13:21:23

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren