© 2024 solvo B.V.

Gifwolk BASF van 17-09-1989

Ik ben jamil sirria, ik heb een zusje die geboren is op 30-03-1990 in het clara ziekenhuis in rotterdam. op 17-09-1989 is er een gifwolk over rotterdam getrokken met enorme gevolgen die niet bekent zijn gemaakt. Het ging om een ontbladerings middel. Veel van de kinderen die toen geboren werden samen met mijn zusje hadden heel veel vervormingen van het lichaam. mijn zusje heeft nog geluk gehad dat ze enkeld maar een gehemelte spleetje had. Er waren kinderen zonder voeten, handen, armen, benen, geslachtsdelen en nog veel meer. De gifwolk is daar waarschijnlijk de oorzaak van. Veel mensen weten daar niet veel van. De wolk kwam pas in het nieuws toen in engeland de bladeren te vroeg van de bomen vielen. 2 weken daarna heeft basf gezegt dat het van hun kwam. een fabriek in noord-braband. Er is verder nooit een echt onderzoek naar geweest wat wel had moeten gebeuren. Ik ben al bezig met een begin maar ik heb veel en veel meer informatie nodig. Wie zou mij kunnen helpen, want de mensen moeten dit weten. En dan is natuurlijk nog de vraag, hoe komen de kinderen er uit te zien van de slachtoffers van deze gifwolk als ze al kinderen kunnen krijgen? Als ik kijk naar foto\'s van 34 jaar na de Vietnam oorlog is dat niet een leuk gezicht(daar sproeide de amerikanen verschillende soorten ontbladerings middelen). Wie zou mij en vooral de slachtoffers mee kunnen helpen?? U kunt informatie altijd naar mijn e-mail adres sturen en ook op de site zetten alles is welkom, Van nieuws berichten tot een bericht dat u er ook mee had te maken (slachtoffer)tot informatie over die wolk, de samenstelling van dat gif, het maakt niet uit, alles is welkom. met vriendelijke groeten, Jamil Sirria

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren