© 2024 solvo B.V.

Glassplinter in de voet

hoi, Ik hoop dat iemand me met deze vraag kan helpen. Als een glassplinter in mijn voet terechtgekomen is blijft hij dan zitten of stoot het lichaam dat af? Ik heb ook welleens gehoord dat glas in je lichaam kan lopen, is dat zo? is er geen manier om te kunnen zien of er nog glas in de voet bevind? Alvast bedankt voor de antwoord Groetjes Mina


Hoi Mina, Als er iets in je lichaam terecht komt wat er niet hoort, stoot je lichaam dat vanzelf af. Bij glassplinters, of andere splinters, gebeurt dit vaak door \'zweren\'. Je krijgt dan een ontstekingsreactie en de splinter wordt er door een zweertje weer uitgewerkt. Dat zo een splinter gaat \'lopen\', ken ik alleen als broodje-aap-verhaal. Glassplinters zijn heel moeilijk te zien met het blote oog. Zeker als het om hele kleintjes gaat. Je kunt er echter wel veel last van hebben.

label.Geplaatst op 2003-12-20 09:23:22


Hallo, Ik heb zelf een tiental jaar geleden een kattehaar in mijn dikke teen gekregen, deze is inderdaad naar binnen "gewandeld"maar dit ging niet zonder pijn, ik kreeg een dikkere teen, roodheid vlekken en zelfs een striem op mijn been, ik kon er echt niet op lopen, dus als er echt iets zit, merk je het wel... Bij mij hebben ze de kattehaar met het ontstoken weefsel operatief moeten verwijderen. Maar gezien de datum dat je je bericht op het forum hebt gezet, zal dit niet aan de hand zijn, dan wist je het al... Groetjes Myr

label.Geplaatst op 2004-05-13 22:38:49

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren