© 2024 solvo B.V.

Griep en diabetes

Hallo, Mijn schoonmoeder ligt al vanaf vrijdag met griep op bed. Ze spuugt en is echt ziek. ze heeft de zo geheten ouderdomssuiker en slikt hiervoor tabletten. Gisteren en vandaag rilde ze verschikkelijk en haalde heel zwaar adem. Zij zelf beweerde dat dit door de griep kwam maar wij werden toch wel heel erg ongerust. De weekend arts gebeld en die vertelde dat als ze toch niet eet en haar tabletjes gewoon inneemt er niets kan gebeuren met haar suiker. Ik ben een beetje gaan rondkijken op internet want vond dit wel vreemd. Want ze komt toch wat tekort als ze niet eet maar wel haar medicijnen inneemt? Of is dat niet zo. Ik zelf vind de verschijnselen nog al veel op een hypo lijken! Weet iemand hier een andwoord op of heeft dit met griep mee gemaakt. groetjes candy


ik zou gwoon voor de zekerheid de huisarts raadplegen sterkte sandra

label.Geplaatst op 2004-11-16 20:32:13


Bedankt voor je reactie. Wij hebben de huisarts er verschillende malen bij gehaald ,maar die zag de ernst van de situatie helaas niet op tijd in. Woensdagavond is ze met een glucose van 0.7 en een bloeddruk van 80/40 met spoed opgenomen in het ziekenhuis. donderdag is zij gestorven.

label.Geplaatst op 2004-11-21 16:27:10


Jeetje wat is dit vreselijk voor je, gecondoleerd.

label.Geplaatst op 2004-11-21 21:28:24

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren