© 2024 solvo B.V.

Griep

Ik ben op bezoek geweest vanmiddag bij mijn tante die griep heeft.Ik ben daar een uurtje geweest,ik gaf haar zoals gewoonlijk een hand en praatte wat tegen haar. Maak ik nu ook kans op griep. Liefs Line


ja

label.Geplaatst op 2006-03-26 21:59:39


Dat ligt eraan, griep is een virus en kan alleen overgebracht worden doormiddel van direct contact. Zoenen,niezen e.d. Het licht er ook aan hoe goed jouw tante thuis de boel doorlucht.

label.Geplaatst op 2006-03-27 09:32:31


Het zal er ook aan liggen of jij op het moment een goede weerstand hebt. Ben je al lichtelijk verkouden of voel je je zwak, maak je waarschijnlijk meer kans om het virus ook op te lopen

label.Geplaatst op 2006-03-28 20:03:54


Het zal er ook aan liggen of jij op het moment een goede weerstand hebt. Ben je al lichtelijk verkouden of voel je je zwak, maak je waarschijnlijk meer kans om het virus ook op te lopen

label.Geplaatst op 2006-03-28 20:04:23

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren