© 2024 solvo B.V.

Groeihormonen tot welke leeftijd?

hoi, ik ben een jongen van 21, ik ben nooit groot geweest en ooit voor de keuze gestaan groeihormonen te gebruiken. toen niet gedaan, maar achteraf heb ik daar wel wat spijt van. Is het noch mogelijk om hormonen te gebruiken op mijn leeftijd? Ben 21 maar heb bijv. geen baardgroei ofzo. Dank voor reacties


De verwachting is dat gezien de leeftijd de groeischijven gesloten zijn en zal het gebruik van groeihormoon hiervoor geen effect meer hebben.

label.Geplaatst op 2006-12-15 15:14:18


Daar was ik ook van uit gegaan. Echter, zou het kunnen dat dat niet het geval is. Mijn groeicurve is namelijk erg langzaam gegaan. Ben vorig jaar nog gegroeid... Dus bestaat de mogelijkheid? Voordat ik mijn huisarts vraag... Hopend op antwoord, MAIUTY

label.Geplaatst op 2006-12-16 14:06:58

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren