© 2024 solvo B.V.

Haar probleem

hallo, ik ken 2 jonge zusjes,wonen in het buitenland,hebben haarprobleem,ik weet niet hoe ik t moet beschrijven,maar ik ga t proberen!ze zijn niet hellemaal kaal,hebben paar kleine dunne haartjes,de oudste zus is gewoon normaal met haar geboren tot haar eertste jaar begon ie langzaam uit te vallen,nu heeft ze geen haren meer,groeit niet!de jongste zusje is zo geboren zonder haar,heeft nu klein beetje dunne haartjes op haar hoofd. ik wil ze heeel graag helpen,kan iemand mij messchien ook helpen om te vertellen waar ik terrecht kan met mijn vragen,ik wil goede medicijnen kopen(prijs onbelangerijk)zodat hun haren weer gaan groeien.. ik hoop van iemand iets te horen,alvast vriendelijk bedankt rose 28


Afhankelijk van de oorzaak van de haaruitval, kan je het eventueel behandelen. Lang niet alle oorzaken van haaruitval zijn te behandelen!! Met de informatie die je nu geeft, is geen enkele diagnose te stellen. Het handigste is om een keer langs een arts te gaan.

label.Geplaatst op 2006-05-20 09:32:37

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren