© 2024 solvo B.V.

Hartklopingen help

ik heb hartklopingen in me keel soms ik heb pds dus iets met me darmen etc vraag me af of je daar hartlopingen van kan krijge,,,? en is het normaal dat je je hardt atijd kan voelen voel hem altijd in me buik links vooral. en me pols soms plus dat me pols dan pijn begint te doen wie weet iets ,,,


ik ben geen arts maar van mijn huisarts hoorde ik dat je even moet laten nakijken bij h.a. als je je hart altijd voelt kloppen. normaal moet je dat niet voelen behalve als je op de ader drukt,op pols,b.v.of hals dan is het normaal als je het hart voelt kloppen.

label.Geplaatst op 2007-11-14 11:52:32


hallo nou ik voel dat me linker borst wat op gezet is en me onder benen zeg maar daar je sokken op houden net of er vocht onder zit meestal aleen recht onder maar de laatse tijd aan alle 2 onder benen. maar ik heb pds prikkelbare darmen zou dat niet een verband hebben met hartklopingen ik heb het vooral als ik lig op bed in me keel hals, bedankt gr rafaelo

label.Geplaatst op 2007-11-14 15:13:48


Ik weet niet of prikkelbare darmen iets met hartkloppingen te maken hebben. Wel kun je hartkloppingen krijgen bij stress en depressies. Als je denkt dat je vochtophopingen hebt in je enkels kun je beter even langs je (huis) arts gaan voor de zekerheid. Sterkte! MVG.

label.Geplaatst op 2007-11-27 13:13:04

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren