© 2024 solvo B.V.

Heel erg veel pijn in onderbuik.

Hallo ik had even een vraagje, Een dikke week geleden ben ik bij de huisartsenpost geweest. Ik had nl last van steken in de liezen,onderbuik en rug. Ze zeiden daar dat ik verkramping had in mijn spieren. Nu een week later hebben ik hevige pijn in onderbuik. Het lijkt of het is opgezet. Als ik duw op de pijnlijke plekken en dan mijn hand eraf haal gaat de pijn naar mijn navel. Als ik wil gaan zitten, doet het soms zo erg pijn onderin mijn buik, als ik hoest ook. Soms ook in mijn zij. Ik heb ook nog eens rug pijn erbij, ben al enige tijd erg moe en duizelig, maar ook beroerd. Vanavond had ik erg veel pijn ook tijdens auto rijden over hobbels heen. Lopen gaat soms ook moeilijk. Weet iemand wat dit kan zijn? Om telkens naar de huisarts te gaan wordt ik ook beu! I hope so, dat jullie iets kunnen vertellen, of iets weten!! alvast bedankt voor reactie.


deze probleem herken ik had dit ook en wat bleek het bij mij te zijn onsteking de nieren

label.Geplaatst op 2005-04-08 10:39:58


als je niet regelmatig met die klacht naar de dokter gaat,krijgt hij het idee dat het allemaal wel meevalt. Dus blijf gaan totdat hij gaat uitzoeken wat er aan de hand is.

label.Geplaatst op 2005-04-09 23:02:09


Hallo, Je zou het volgende nog kunnen proberen: Ga plat op bed liggen. Zoek je bekkenkam op aan de rechterkant, dat is het bot wat boven je heup een beetje uitsteekt. Trek een denkbeeldige lijn van dit bot naar je navel toe. Op 1/3 van deze lijn moet je je buik indrukken (best een stukje). Laat nu plotseling los. Als je dán pijn hebt is het waarschijnlijk afkomstig van je blinde darm (appendix). Gr Jef.

label.Geplaatst op 2005-05-08 05:36:18

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren