© 2024 solvo B.V.

Hele vreemde ziekte. Kan iemand mij helpen?????

3 dagen geleden is mijn vriendin heel erg ziek geworden. Ze heeft erg zware hoofdpijn en buikpijn, duizeligheid en moet ook vaak overgeven. 4 verschillende doktoren hebben haar van top tot teen onderzocht maar ze kunnen helemaal niks vinden, ze weten absoluut niet wat het is. Volgens de uitslagen van de onderzoeken is ze kerngezond. Het kan geen stress zijn, maar wat zou het dan wel zijn? Hopelijk kan iemand mijn vriendin en mij helpen


Heeft ze in de zon gezeten of in een benauwde ruimte? Want ik heb ook hoofdpijn en ben duizelig, maar dat is volgens mij van de warmte. wat je hierboven beschrijft: zou dat niet van de warmte kunnen zijn? Omdat het voor Nederland onnatuurlijk warm is, en er hing ook smog voordat vrijdagnacht dat onweer er was. Komt het niet door het weer? Ik ben ook beroerd, niet zo erg als zij, maar toch heel raar, voel ik mij, ook duizlig en heel zwak, ook nachtenlang slecht geslapen door de hitte. En dokters weten niet zo veel, daar ben ik jaren geleden al achter gekomen..........

label.Geplaatst op 2005-06-27 11:52:07

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren