© 2024 solvo B.V.

HELP

ze hebben bij mij een brughoektumor ontdekt van de doorsnee van bijna een centimeter. HELP IK BEN BANG ik weet niet wat ik moet doen? 6 juni heb ik een afspraak met mijn kno arts om te bespreken wat de volgende stap is.


Zie mijn reactie op je andere vraag bij brughoektumor. Anke

label.Geplaatst op 2005-06-02 22:02:20


10 augustus afspraak in amsterdam. het zal mij benieuwen. eerst even lekker een weekje weg

label.Geplaatst op 2005-06-08 22:36:17


Hoi Anke Misschien is het makkelijk om de lin kte vermelden er bij. Vindt het zelf altijd wel interesant om meningen en misschien wel oplossingen of betekenissen te lezen. Groetjes Tim

label.Geplaatst op 2005-06-06 09:42:37


Bij deze: https://www.ziekenhuis.nl/index.php?cat=forum&actie=show&subactie=message&primary_id=10295&categorie_id=12 Anke

label.Geplaatst op 2005-06-06 16:56:19

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren