© 2024 solvo B.V.

Help

Mijn hele verhaal dat al 12 jaar duurt is te lang om hier rop te schrijven,dus daarom zal ik het zo\'n beetje bij de klachten houden,in de hoop dat iemand dit herkend. Heb na een aanvalin juli waarbij uitvalsverschijnselen aan de rechterzijde van het lichaam waren,zart voor de ogen worden en wegvallen maar niet helemaal de volgende resultaten uit onderzoeken na veel gedoe geboekt. MRI scan van hoofd en nek was volgens neuroloog in orde(vervolgens zegt hij dat hij niks kan uitsluiten,want het kan morgen anders zijn????)reumatoloog constateerd dat reumafactor verhoogd is en herhaald dit onderzoek en is nog iets hoger en aanwezigheid van reumaknobbeltje op voet. KNO arts constateerd dat ik accuut moet stoppen met metropolol medicatie die ik kreeg voor de migraine vanwege veroorzaking taai slijmvlies en extra klachten ivm mijn astma. Tevens constateerd hij dat mijn slokdarm inwendig rood ziet ivm maagklachten en dat mijn schildklier aan rechterzijde vergroot is. Na hier een echo van te maken word hetzelfde geconstateerd en 1 nobusje van 2 mm ontdekt dat verder geen kwaad kan en uit de bloedtest blijkt dat de waarde van de schildklier is gedaald van 1,48 naar 0,34 (dus nu maar weer terug naar de internist!!!) Ondertussen voel ik me zeer onprettig,heb vaak het gevoel dat ik zeeziek ben en krijg regelmatig een rood gezicht,pijn aan de schouderbladen,kortademigheid,klamme handen,pijnlijke ogen,pijnlijke gewrichten,vaak veel plassen,dicht gevoel in de nek,maag/darklachten,ontzettend moe en ga zo maar door. Verder ben ik onder behandeling voor astma. En is in het verleden de diagnose migraine en fybromyalgie gesteld. Al met al vertel ik zo in vogelvlucht een deel van mijn verhaal in de hoop dat iemand een aanknopingspunt heeft zodat ik mijn leven terug krijg. Op dit moment kom ik amper ergens en kan vaak nergens aan mee doen,ik heb ook nog 2 kindertjes waar ik toch nog wel van wil genieten!!!! PS het zit absoluut NIET tussen mijn oren en ik heb geen HYPERVENTILATIE,ik ga hier allemaal wel van hyperventileren. Excuus voor de irritatie,maar je zult begrijpen dat dit na 12 jaar ziekenhuis in en uit tot dit resultaat heeft geleid. Alvast bedankt voor jullie reacties.

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren