© 2024 solvo B.V.

Help a.u.b. (weet echt ni meer wat et doen)

ik ben minderjarig en leef voor mijne voetbal maar ik heb ongeveer 4 maanden last van lage rugpijn na het sporten of veel tillen mijn ouders weten van niks omdat ik bang ben dat ik ga moeten stoppen met voetballen ik weet ook niet wat ik juist heb maar het wordt wel erger ik weet echt niet meer wat ik moet doen ik weet dat ik risico\'s neem door te zwijgen maar ik kan mijne voetbal niet opgeven help mij a.u.b.


Je zegt het zelf al...je neemt risico's door dit te verzwijgen.Ga naar de huisarts en wacht af,het is misschien helemaal niet zo dramatisch dat je gelijk je voetbal moet vergeten??!!Misschien spieren die een beetje getraind moeten worden.En als je er niks mee doet en het wordt erger dan kun je niet meer omheen en maak je het erger dan het nu is.succes!

label.Geplaatst op 2004-04-14 09:11:27


ik heb nog een vraag voor u,nurse. kunt u mij helpen om te wetten te komen wat ik heb via een site of als u kanj helpen want ik denk dat ik het makkelijker ga hebben als ik zelf weet wat me te wachten staat ookal is dat slecht

label.Geplaatst op 2004-04-14 21:49:03


Hoi Carlos, Je schrijft niet hoe oud je bent,maar ik den in de leeftijd dat je erg snel groeit. Tegenwoordig groeien de kinderen erg snel. De botten groeien dan sneller dan de spieren, waardoor de spierspanning te hoog wordt. Nu is een spier met minstens twee aanhechtingen aan twee verschillende botten vastgehecht. Zijn je botten sneller gegroeid dan je spieren dan ontstaat er een irritatie in de aanhechting van de spier. Dit kan lage rugpijn geven. Het kan ook meer klachten veroorzaken tot zelfs bij kinderen het vergroeien van de wervelkolom. Met fysiotherapie is dit veelal snel en goed op te lossen. Niet wachten, maar er snel werk van maken. veel succes.

label.Geplaatst op 2004-04-16 14:47:15


Hoi, Zeker mensen met rugklachten moeten aan sport blijven doen, en ik spreek uit ervaring!!!!! Gewoon naar de dokter gaan dus, voor je van de pijn geen voetbal kan aanraken!!!!! veel liefs Jocha

label.Geplaatst op 2004-08-09 21:27:14


wat houd dat ik dat ik mijn spieren moet trainen?ik heb zeer weinig tijd om naar de ene of andere therapeut te gaan ik moet veel voor school en trainen voor de voetbal

label.Geplaatst op 2004-04-14 10:58:14


ik wou dat het dat was maar da is onwaarschijnlijk want ik heb die fase al doorgemaakt

label.Geplaatst op 2004-04-16 23:13:53


je rug spieren sterker maken bedoel ik,dmv oefeningen.bv bij een fysiotherapeut of vraag het een sportarts(van voetbal)En buiten dat....wat is er nou belangrijker,je gezondheid of de rest?zonder gezond lichaam kom je niet ver.~!

label.Geplaatst op 2004-04-14 12:50:31


beste fysio en nurse, bedankt voor jullie steun en hiermee wil ik ook zeggen da ik de stap heb gezet mijn ouder weten het en ben naar de dokter geweest mag 10 dagen niet sporten en dan een trainingsschema en kine nogmaals bedankt om de raad -xxx- r.carlos

label.Geplaatst op 2004-05-25 17:22:41


ik weet wel dat gezondheid belangrijk is maar ik kan dat gewoon niet zeggen want ik ben bangt ookal bezef ik dat de gezondheid op de eerste plaats komt dan nog lukt het niet en als ik niet kan voetballen dan ben ik ook niet gezond want dan draai ik door.

label.Geplaatst op 2004-04-14 12:55:13


het probleem zal zch ook niet vanzelf oplossen denk ik,dus ik kan alleen maar zeggen :ga naar de dokter en je zal zien dat het allemaal wel meevalt.Niet meteen het ergste denken en niet je kop in het zand steken.daar schiet je echt niks mee op.

label.Geplaatst op 2004-04-14 13:49:32


bedankt voor de raad en ik hoop dat het goed afloopt

label.Geplaatst op 2004-04-14 14:04:50

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren