© 2024 solvo B.V.

Help dikke benen?

hallo since een paar weelen heb ik soms raare beenen eerst was het aleen links maar nu ook rechts. het is een beetje gezwollen ofzo denk ik het zit daar waar je sokken op houden zeg maar daar kan je zien war je eind van de sok heeft gezeeten daar is het soms dik dat voel en zie je dudelijk ik weet niet wat het is maar het ziet er niet egd goed uit, ben er al meej naar de dokter geweest die zij ff af wachten. ik denk dat het mischien komt om dat ik 6 weeken trug een harde klap op me voet heb gehad wet niet of dat kan maar kon toen 2 dagen niet goed tot nouleks lopen op me linker voet? wie iets weet laat wat achter bedankt

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren