© 2024 solvo B.V.

HELP dikke onder benen

hallo ik heb al een heele tijd terug een klap op mijn voet gehad op het krop en kon toen ook amper lopen om een voet, maar dacht dat gaad wel over naar een tijd en dat was ook zo. aleen heb ik nu al iets van 6 weeken steeds dikke onder benen zeg maar net boven je enkel daar tot je sokken komen net of er vocht onder zit en soms voel ik ook een heele lichte pijn in die voet. maar het vreemde is heb het aan 2 voeten? wie wet iets reageer dan dank uw


Misschien heb je te lang, om die ene zere voet, veel te weinig bewogen met beide voeten. Dan zijn de spieren ernstig verslapt en toen de kwaal verbeterde, ben je te actief gaan doen, met beide voeten. Door de verslapte wanden, heb je misschien wel die vocht ophopende zaken. Beter is, als je lang spieren niet of nauwelijks gebruikt hebt, dat langzaam op te bouwen. bv. Met zo'n voeten trapper. Elke dag wat langer erop trappen. Misschien heb je, met die verslapte spieren, ook te veel en te vaak, zittende achter je PC de benen naar beneden laten hangen, ipv. ergens op te leggen. Zelfs mensen met gezonde voeten en benen, krijgen wel is vocht ophopingen in het sokken gebied. Als ze uren niksen met die voeten en benen en met het hele lichaam, zie je ook kwalen ontstaan nl. Zittende, uit of thuis of via het werk. Maar misschien, weet je eigen huisarts wel tip's en advies. . Sterkte er mee Rafaelo. Groetjes van Troy

label.Geplaatst op 2007-12-25 01:21:33


hey me bloes was goed heb een bloed test gehad om dat ik me ziek voelde dus kan nix ergs zijn het is nu weg maar voel wel of me enkel nu wat dikker is er boven is helemaal eg nu. zit wel vaak achter de pc haha.soms voel ik van die steekjes in me voet hij slaapt ook snel? hea bedankt

label.Geplaatst op 2007-12-25 01:26:47


Fijn, Dat het met je bloed allemaal goed is Rafaelo. Daar mag je erg blij mee zijn. En niet meer zenuwachtig om zijn. Misschien weet je huisarts een goede methode, om je algehele conditie te herstellen, want dat lijkt me toch het probleem te zijn bij jou, zoals ik al schreef. Na dat voet ongeluk en rust, bleek je conditie naar de maan te zijn. Als je het te snel en/of te zwaar aanpakt, zijn er kansen op die zwellingen, door Vocht ophopende zaken,als risico. Dus het moet traag opgebouwd, maar wél consequent opgebouwd worden. Beter 5x per dag even, dan meteen veel. Maar die 5x moet je wel doen gaan dan. Zwemmen is ook erg goed, voor conditie opbouw en belast niks. Ik wens je sterkte en succes en niet meer angstige depri's krijgen, nu je weet, dat het met je bloed oké is! Groetjes van Troy

label.Geplaatst op 2007-12-30 03:13:48

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren