© 2024 solvo B.V.

Help pijn aan botten

hallo, ik ben een meid van 21. Ik heb voor zover ik mij kan herinneren al 5 jaar (kan langer zijn) pijn als ik lichte druk geef op mijn botten (elk willekeurig bot) vooral bij mijn heupen, ribben en sleutelbenen. Ben hiervoor naar mijn arts geweest en het enige wat hij mij kon vertellen is dat ik maar mijn hele leven op paracetamol moet leven om de pijn wat te verzachten. op mijn leeftijd komt dat hard aan. Ik hoop in contact te komen met iemand die deze klachten heeft of herkend want ik ben niet van plan om dit mijn hele leven te behouden. Als iemand iets weet hoor ik het graag. met vriendelijke groet, Linda.


Ik ben maar een leek maar pijn aan je botten is een beetje vreemd. Ben je al eens naar een fysio geweest of id. Die kan kijken of er in je lichaam iets scheef staat (gewrichten etc) waardoor je pijn kunt krijgen. Je hele leven op pijnstillers is een afdoener. Zoek anders gewoon een andere arts. Succes

label.Geplaatst op 2005-07-18 17:10:27


Wat erg dat je zo jong al pijn hebt, ik weet waar je doorheen gaat want ook ik voel me te jong om pijn te hebben en ben ook zoekende. Ook al klinkt het niet helemaal het zelfde maar misschien zit je wel in het zelfde schuitje als ik. Er staat een oproepje van mij onder vris en kleurentherapie. Bij mij wordt de oorzaak gezocht bij een virus dat op m'n gewrichten is geslagen en dat dus al 2 jaar in m'n lymphe zit. Ik ben bij een natuurarts onder behandeling misschien een idee voor je. In ieder geval sterkte ermee.

label.Geplaatst op 2005-10-31 13:42:08

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis