© 2024 solvo B.V.

HELP! SCHOOL ONDERZOEK

Hallo, ik ben Paul Klomp. En moet samen met een klasgenootje, een onderzoek naar een aantal deel vragen van het zieken huis, en ik heb hulp nodig, wij mogen niet naar buiten, en een ziekenhuis bezoeken, en zouden mensen mijn hier willen helpen? Dit zijn de deel vragen (mocht u nog deel vragen kunnen verzinnen, dan graag) 1. Hoeveel \\\"sponsert\\\" de overheid ziekenhuizen om te blijven bestaan? 2. Wat zijn andere inkomsten van ziekenhuizen, dan alleen geld van de overheid? 3.Wordt alles vergoed door de overheid? 4.Wat is de verbintenis van de overheid en ziekenhuizen afgezien van het geld etc? 5. Hoe is de zorg in andere landen? 6.waarom zijn de ziekenhuizen zo belangrijk? 7.Verdienen ziekenhuizen meer of minder dan vroeger? Meer deelvragen de u eventueel zou kunnen hebben en misschien het antwoord is altijd welkom. Bedankt. !!


Hey Polly, jij ook al hier? Kwist niet dat deze site door iemand van m'n school bezocht zou worden. Succes met je werkstuk.

label.Geplaatst op 2004-06-16 18:36:33


1. redelijk 2. zorgverzekeraars (hoofdmoot!!!); in (bijzonder) kleine mate ook schenkingen 3. zie 2: nee dus 4. het beleid in ziekenhuizen wordt voor een groot deel door de landelijke overheid bepaald (budgetering, DBC-systeem) 5. makkelijk antwoord: zowel slechter als beter 6. ben je wel eens ernstig ziek geweest?????? 7. meer; heeft o.a. met inflatie te maken, maar ook met toegenomen aanbod van en vraag naar zorg

label.Geplaatst op 2004-06-16 20:29:27

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren