© 2024 solvo B.V.

Help trillende oogleden

Sinds enige tijd wanneer ik mij ontspan dus als ik ga slapen blijven mijn oogleden constant bewegen! Dit is niet alleen hinderlijk maar ook beangstigend. Is dit een teken van overbelastheid/spanningen in het hoofd of kan dit ook bij een bepaalde ziekte horen??? Herkent iemand dit of weet iemand mij hierover iets te vertellen? Bedankt voor de reacties Ka


Heel soms heb ik dat wel eens aan 1 oog, maar bij mij is dat in tijden van stress. Het is heel irritant dat het trilt en dat je het zelf niet kan besturen, ik denk aan een soort kortsluitinkje in je hersenen, maar heel klein. Bij mij is het na een paar minuutjes dan weer over.

label.Geplaatst op 2003-09-23 13:20:43


Ja, dit herken ik en waarschijnlijk 1/2 Ned. met mij....even zo'n trillinkje Maar dit is iets anders. Alleen wanneer ik mijn ogen dicht doe blijven de spieren achter mijn ogen (in mijn oogkas dus) bewegen. Je kan het vanaf de buitenkant dan ook zien..als je droomt dan doen je ogen dit ook, alsof er een film aan de binnenkant van je ogen speelt. Maar ook dit zou aan stress te wijten kunnen zijn...maar wellicht ook aan iets anders en daar zou ik graag achter willen komen! ka

label.Geplaatst op 2003-09-23 15:00:14


Hoi hoi allen ik herken dit ook.en dat is idd dat met stress temaken hoor meestal verteld je dat iets dat je pproblemen gaat krijgen met iets,je weet ook niet met wat omdat we de toekomst niet kunnen zien slecht aan voellen dat wel.let er maar is op.misschien help je dat om dat je ogen goed open tehouden en zoek rust als je dat voel aan komen helpt echt wordt je minder gestrest van omdat je weet van hoe en wat.nog iets jeuk in je hand in je linker hand is geld beuren lol en rechts is iemand de hand schudden.is echt zo.je zal wel dekken was dit dan nu weer . ik geef je slechts raat let er maar is op wie weet hiihih veel succes. groetjes maaike28

label.Geplaatst op 2005-07-20 23:24:52


Hoi hoi allen ik herken dit ook.en dat is idd dat met stress temaken hoor meestal verteld je dat iets dat je pproblemen gaat krijgen met iets,je weet ook niet met wat omdat we de toekomst niet kunnen zien slecht aan voellen dat wel.let er maar is op.misschien help je dat om dat je ogen goed open tehouden en zoek rust als je dat voel aan komen helpt echt wordt je minder gestrest van omdat je weet van hoe en wat.nog iets jeuk in je hand in je linker hand is geld beuren lol en rechts is iemand de hand schudden.is echt zo.je zal wel dekken was dit dan nu weer . ik geef je slechts raat let er maar is op wie weet hiihih veel succes. groetjes maaike28

label.Geplaatst op 2005-07-20 23:24:53

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren