© 2024 solvo B.V.

Help, wat is dit?

hoi, heb op mijn voorhoofd van mijn haargrens (en onder mijn haar loopt die door) tot mijn l oog een groef (ofzo) lopen. het is een langwerpige (gat) in mijn schedel. soms is die blauw en bovenaan meetal. als ik buk komt er een ader ofzo tevoorschijn. vlak daarnast zit er nog 1 die is wat korter. en wat rechts zit er schuin vanaf mijn haargrens tot die groef weer 1 en nog wat kleinere. die grote doet soms ook zeer, steken enzo.heb dit nu denk ik een jaar teminste is me nooit opgevallen dat ik dat had! heb vaak last van hoofdpijn maar dat heb ik ook al meer dan een jaar (drukkend, stekend en branderig gevoel) wat is dit? kan het kwaat? huisarts zecht dat mensen dat vanaf de geboorte al hebben! is dat zo? waarom valt het nu pas op? weet iemand dat? alvast bedankt voor de reactie.


Zoek maar eens een medisch gedetailleerd plaatje van een schedel, zul je zien dat die groeven er lopen. En wat die hoofdpijn betreft kan ik geen antwoord op geven.

label.Geplaatst op 2006-06-13 08:20:14

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren