© 2024 solvo B.V.

Help wat te doen operatie v. week en zoontje verkouden

Help ik wacht al lang op een belangrijke operatie. volgende week woensdag is het zo ver, maar nu is mijn zoontje heel erg verkouden hij is bijna 2. Wat te doen? Ben zo bang dat ik ook verkouden wordt en de operatie weer uitgesteld moet worden. Ik heb wel 2 dagen last gehad van mijn keel maar nog niet neusverkouden, ik hoop dat het zo blijft hoe lang duurt een verkoudheid? en hoe lang is de incubatietijd? met vriendelijke groet yvonne


Hoelang is hij normaal gesproken verkouden ? Ik denk dat je er toch rekening mee moet houden dat de operatie wordt uitgesteld .. Ligt er misschien ook een beetje aan wat voor operatie hij krijgt Sterkte en ik hoop dat hij ondanks zijn verkoudheid toch door kan gaan

label.Geplaatst op 2006-08-18 17:58:19


sorry niet helemaal duidelijk geweest (ik), mijn zoontje wordt niet geopereerd maar ik, en ben nu echt bang om verkouden te worden en dat het weer wordt uitgesteld wachtte al zo lang :(. zie er steeds meer tegenaan. zal de kans groot zijn dat ik nog ziek word voor a.s. woensdag? :(. groetjes Yvonne

label.Geplaatst op 2006-08-18 18:51:57


Hoi Yvonne. Zou er niet zo bang voor zijn. Een verkoudheid is niet per definitie besmettelijk. Het zou dus heel goed kunnen dat het je voorbij gaat en zelf bij een licht verkoudheid gaat de operatie gewoon door. Gebruik anders weerstand-verhogende- of vitamine-tabletten, zoals Centrum, Daviaton, etc. Mocht je dan verkouden worden na de operatie, dan heb je je al wat versterkt. Ben trouwens ook benieuwd welke operatie je moet ondergaan . . . Succes met je operatie woensdag . . . Groetjes Bjorn (Chirurgisch/Cardiologisch verpleegkundige)

label.Geplaatst op 2006-08-22 02:32:38

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren