© 2024 solvo B.V.

Hemoglobine

Hallo, Mijn hemoglobinegehalte is 8.3, ik ben zwanger en getrouwd met een cubaan. Tot zover niks aan de hand, maar nu ben ik voor mijn schoonmoeder op zoek naar het omrekenen van het hemoglobinegehalte volgens de Nederlandse metingen (milimo per liter) naar de Cubaanse manier van meten. Mijn schoonmoeder is helaas helemaal overstuur omdat mijn hemoglobine niet goed zou zijn. Ik heb inmiddels begrepen dat wij misschien zo\'n 20 jaar geleden overgestapt zijn naar een ander systeem, en dat het kan zijn dat ze in Cuba nog volgens het oude systeem werken. Of...wat ik ook gehoord heb is dat het verschil kan zitten in zoals we bijv. met km rekenen en in Amerika met miles. Ik heb geen idee waar ik dit na kan vragen, dus ik heb jullie gevonden op het internet, en ben maar begonnen met schrijven. Is er iemand die mij kan helpen? Alvast bedankt voor de moeite. Met vriendelijke groet, Angelique Horruitiner


misschien heb je hier iets aan www.fctrappist.nl/ART2002 BLOEDARMOEDE.htm het is geen grapje

label.Geplaatst op 2004-09-30 21:35:04


Een Hb van 8.3 mmol/L is 13.4 mg/dl. Dat is dus volledig normaal, en zeker voor een zwangere vrouw!

label.Geplaatst op 2004-10-01 17:10:17

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren