© 2024 solvo B.V.

Hermafrodiet/intersexueel

hallo zou iemand hier mij informatie kunnen geven over hermafrodieten, oftewel intersexuelen?? Ik wil er graag meer over weten voor mijn werk. vriendelijke groeten Marijke


Ik werk in de gezondheidszorg. Nou heb ik op de groep waar ik werk een bewoner zitten die hermafrodiet is. Graag wil ik er meer over weten om een duidelijker beeld van mijn bewoner te krijgen. Op de zoekmachines vind ik niet veel uitgebreide informatie en kom ik ook op forums terecht. Echter gaat het daar alleen om het spotten met mensen en dat is van mij echt niet de bedoeling. Ik zou er gewoon meer over willen weten zodat we ( ikzelf en mijn collega\'s) een duidelijker beeld van onze bewoner hebben. Ik probeer gewoon op zoveel mogelijk manieren informatie te vinden.

label.Geplaatst op 2005-03-14 11:41:50


Hallo, Ik ben op internet even voor je gaan rondsnuffelen. Ik heb 2 sites gevonden die wellicht wat meer informatie bevatten. www.aisnederland.nl en www.interseks.eigenstart.nl Op deze sites staan ook weer andere links. Het is voor mij ook een onbekend syndroom dus ik kan je geen eigen informatie geven. Succes.

label.Geplaatst op 2005-03-14 15:02:26

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren