© 2024 solvo B.V.

Herstel blindedarmoperatie

6 weken terug ben ik geopereerd aan een acute blinde darm ontsteking, 2 weken terug (vlak voor mijn vakantie naar zweden) kreeg ik blaasontsteking klachten na peniciline was de pijn bij het plassen weg maar bleef de ernstige buikpijn op de plek van mijn blindedarm (die er wel uit is tevens) toch naar de dokter geweest deze denkt dat er een zenuw geraakt is. Ik weet niet ik vind het wel gek dat ik nu pas last krijg van deze heftige pijnen. Ik heb nu pijnstillers, ontstekingsremmers en medicatie die mijn darmen tot \"rust\" brengt. Zijn er mensen die enig idee hebben wat ik moet doen? Terug naar de chirurg of toch naar huisarts? Ik ben 17 jaar en heb voor mijn blinde darm nooit buikpijn klachten gehad en voor de rest heel erg gezond. Maar tegelijk met die buikpijnen voel ik me ook erg \"grieperig\" (lees: slap) de plek waar mijn blinde darm zat is erg hard. Mijn huisarts heeft naar mijn mening erg goed gekeken en geduwd etc. maar ik vertrouw het toch niet, wat stellen jullie voor om te doen?


heb je geen controleafspraak bij de chirurg? ik zou anders toch wel een afspraak maken bij de chirurg, vermeld dat je klachten hebt. de chirurg heeft in ieder geval meer ervaring metr klachten na een operatie dan de huisarts. succes

label.Geplaatst op 2007-08-08 23:10:48


Ik heb 3 jaar geleden ene acute blindendarmonsteking gehad. Tijdens de operatie bleek mijn blindendarm geperforeerd en is mijn buik gespoeld en heb ik nog 5 dagen aan het infuus gelegen voor antibiotica. Ik ben vrij snel weer aan hetw erk gegaan,maar bleef buiklachten houden. Mijn huisarts heeft toen een echo laten maken die was goed. Toch heb ik nog lange tijd vage klachten gehad. Wat het kan zijnis liteken weefsel. Ik voel het bv nu aleen nog bij sporten dat het trekt. Vraag als je het niet vertouwd om een echo. En wat d eblaasonsteking betreft. Mischien heb je door de pijn niet goed kunnen uitplassen,waardoor er urine achter blijft in je blaas en daar zijn bacterien gek op. Probeer ondanks de pijn te ontspannen bij het plassen, zodat je goed uitplast. Mocht je nou vaker blaasontsteking krijgen dan is het evrstandig eens naar de uroloog te gaan. Wat overigens ook helpt is goed drinken en cranberrysap. Sterkte lilian

label.Geplaatst op 2007-08-15 17:22:43

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren