© 2024 solvo B.V.

Hoe word ik dikker

hoi ik vind me een beetje dun hoe word ik dikker


patat met mayonaise, pudding met slagroom, dik roomboter op je brood, etc. alles wat een dik persoon niet mag, en spagettie, pastas. kartoffelsalades, etc, pannekoeken met spek, ga zo maar door. Wat belangrijk is om dikker te worden, is een stevig onbijt, zoals gebakken eieren met spek, daar kom je echt van aan. Hoe vroeger je begint met eten hoe sneller je maag opgang komt, dus krijg je ook meer trek,en je maag rekt uit door stevig te ontbijten, en niet roken, liefst.

label.Geplaatst op 2004-03-01 12:49:50


het is altijd verstandig om met een dieetiste te praten. die helpen en steunen je echt. en passen een dieet bij jou aan zodat het makkelelijker is vol te houden. want je kunt zomaar niet van eet gewoontes veranderen dat is heel moeilijk vol te houden. dat moet ook geleidelijk aan gebueren. en je weet zeker dat dat dieet goed en gezond zal zijn. grotjes skimmel.

label.Geplaatst op 2004-03-02 19:30:16


Je moet na de 3 maaltijden die je per dag nuttigd een speciale kruidenshake nemen. Als je meer wilt weten mail me maar.

label.Geplaatst op 2004-03-07 21:27:19


het dikker worden op een verantwoorde manier is niet makkelijk. Voor een vrouw is dikker worden door middel van veel vet eten geen optie. eenmaal aangemaakte vetcellen zullen nooit verdwijnen en vet gaat hangen/ trillen en geeft putten zeker niet wenselijk op de benen. Wat wel een optie is is trainen met gewichten/ bodybuilding. Nu denken de mensen gelijk een vrouw gaat er uit zien als een gespierde vent maar dit is niet waar. De gespierde vrouwen/ bodybuilders die wel eens op tv komen trainen al vele jaren ( 10 of meer) en gebruiken verboden middelen. Het zal een vrouw dus niet overkomen dat ze te gespierd word. Tevens zal ze behalve trainen met gewichten een goede basis moeten maken wat betreft het eten. De regel die gehanteerd moet worden is simpel. Het lichaamsgewicht maal 1,5 is het aantal grammen eiwit wat de voeding per dag moet bevatten. Het dubbelle van de grammen eiwit is de hoeveelheid koolhydraten dat je moet eten per dag. tevens moet je ook vetten eten dat mag zijn echte boter en dergelijke.( voorbeeld: iemand weegt 50 kg. dat wordt 75 gram eiwit en 150 gram koolhydraten)In de boekenwinkel zijn boekjes te koop met de voedingswaarde van voedsel zodat je kan uitrekenen wat je moet eten. Om af te vallen moet je de zelfde stelregel hanteren alleen moet je langzaam de hoeveelhied koolhydraten verminderen.( voorbeeld: iemand weegt 75 kilo: 112,5 gram eiwit en 225 gram koolhydraten. om af te vallen de koolhydraten met 5% per week verminderen) Wat tijdens het afvallen zeer belangrijk is zijn oefeningen. Bijvoorbeeld 1 uur op de hometrainer per dag of ouderwets trappenlopen. Zoek een hoog flat en ga de trappen oplopen. Bijvoorbeeld een flat van 12 verdiepingen 2 keer oplopen en naar beneden lopen per dag. Geloof mij het werkt. ik heb heel wat mensen hiermee geholpen. In het begin zal je gewicht aankomen maar dat is vocht. Geeft niets daarna wordt je of verantwoord zwaarder of je zal langzaam afvallen. langzaam afvallen is belangrijk om het jojo effect te vermijden.

label.Geplaatst op 2004-03-31 22:09:14


van dit soort producten wordt je inderdaad ws wel dikker,maar niet gezonder!Ga evt in overleg met een dietiste een verantwoord dieet volgen om aan te komen,waarin niet zoveel ongezonde vetten zitten.Anders ben je straks wel dikker,maar heb je ook een hoog cholesterol!

label.Geplaatst op 2004-03-01 21:33:05


Als je smorgens een stevig ontbijt eet en veel pastas eet (zoals in Italie)wordt je dik en blijf je ook gezond, als je maar genoeg fruit en verse groenten erbij eet. Als je bang bent om een te hoog golestorolgehalte te krijgen.

label.Geplaatst op 2004-03-02 14:51:55

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren