© 2024 solvo B.V.

Hoesten en benauwd

Hallo allemaal, ik heb een vraag en hoop dat iemand mij er mee kan helpen. Mijn man hoest al ongeveer 2 weken. Hij zegt dat hij ook af en toe benauwd en kortademig is en dat het lijkt of er iets in zijn longen zit. Hij heeft ook koorts gehad. Het leek op griep. Nu is dat wel over maar blijft hij hoesten en kortademig. Donderdag is hij bij de dokter geweest en die heeft hem een antibioticakuur voor 5 dagen gegeven en 2 soorten pufjes. Het lijkt me dat het hoesten nu wel over moet zijn want hij heeft nog maar 1 antibioticapil over. Het lijkt niet veranderd. Morgen wil hij weer naar de dokter gaan. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn. Ik begin me toch wel erge zorgen te maken. Ik las hier op de site dat het misschien veteranenziekte kan zijn. Laten we maar hopen dat dat niet zo is. Groetjes, Lida


Hallo Lida, Ook al is het een paar dagen geleden dat je de oproep deed, toch wil ik nog even reageren. Het slikken van antibiotica is geen garantie dat het euvel binnen 48 uur verdwenen is. Zelf heb ik regelmatig last van brochitus. Ik krijg dan een kuur voor 10 dagen, maar merk vaak dat na 3 weken de problemen pas weg zijn. En de opmerking die je las over de veteranenziekte, die moet je maar snel vergeten. Maar mocht het zo zijn dat je man op dit moment nog steeds hoest, dan is het niet verkeerd om de arts nog eens te raadplegen. succes

label.Geplaatst op 2005-08-19 14:36:53

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren